loading...
مرجع دانلود فایل های آموزشی
وب مستر بازدید : 420 جمعه 02 آذر 1397 نظرات (0)

راهنمای خرید اینترنتی بهترین پشتی صندلی خودرو و میز کار با تخفیف ویژه

راهنمای خرید بهترین پشتی صندلی خودرو و میز کار | بله درست فهمیدید. امروز و تو این مقاله قصد داریم در مورد راهنمای خرید پشتی صندلی خودرو و میز کار صحبت کنیم و آنچه را که برای خرید بهترین پشتی صندلی خودرو و میز کار لازم است بدانید را به شما معرفی می کنیم پس بهتر است بدانید که در این مقاله در مورد به دلایل استفاده از پشتی صندلی در خودرو و یا در محل کارتان که زمان زیادی را پشت میز می نشینید خواهیم پرداخت.

پشتی صندلی اداری هوشمند , خرید پشتی صندلی توری , انواع پشتی طبی , پشتی طبی هوشمند , پشتی صندلی خودرو , بهترین پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی صندلی , فروش صندلی طبی خودرو

سپس در مورد نحوه انتخاب یک پشتی صندلی خودرو متناسب با کار و موقعیت فیزیکی بدن شما بحث خواهیم نمود سپس در مورد بهترین پشتی طبی صندلی خودرو صحبت خواهیم کرد. به طور کلی در مورد فهرست زیر بحث خواهد شد.

  • دلیل استفاده از پشتی صندلی در خودرو و میز کار
  • نحوه انتخاب بهترین پشتی طبی متناسب با نوع کار و استایل اندام شما
  • انتخاب بهترین پشتی صندلی از بین انواع پشتی صندلی
  • راهنمای خرید بهترین پشتی صندلی خودرو

1- چرا باید در زندگی روزمره از پشتی صندلی در خودرو و محل کار استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم باید بگوییم که نشستن های طولانی مدت شما را به مرور زمان خواهد کشت !! بله درست فهمیدید خواهد کشت چون شما از بلاهایی که نشستن های طولانی مدت بر سر شما می آورد خبر ندارید در ادامه به برخی از این بلاها اشاره خواهیم نمود ولی حتما بدانید که نشستن طولانی مدت و عدم توجه به سلامتی ستون فقرات شما را خواهد کشت.

مشکلاتی که نشستن های طولای مدت بر سر شما می آورد عبارتند از :

1-1- خطرات جدی برای سیستم قلبی و عروقی شما

یکی از مهم ترین مشکلات نشستن طولانی مدت و زندگی کم تحرک، خطر بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون مزمن و ضعف قلب است. چنین سبکی از زندگی که به زندگی کم تحرک موسوم می باشد به شدت باعث کاهش قدرت عضلات شده، سیستم گردش خون را دچار نقص کرده و به رگ ها صدمه خواهد زد.

در بسیاری از افراد، دلیل پشت میز نشینی و نداشتن تحرک کافی یکی از دلایل اصلی و اولیه تصلب شرائن است. همچنین در صورت نشستن های طولانی مدت ، عدم توازن میان مقدار اکسیژن دریافتی و مصرفی باعث خواهد شد که قلب اکسیژن کافی دریافت نکرده و ضربان قلب به شدت افزایش یابد. مطالعات گسترده ای نشان داده است که خطر مرگ در نتیجه حملات قلبی در افراد دارای سبک زندگی کم تحرک، ۵۴ درصد بیشتر از کسانی است که تحرک فیزیکی کافی دارند پس این خطر را جدی بگیرید و اگر مجبور هستید تحرک کمی در زندگی روزمره داشته باشید حتما به فکر سلامتی دستگاه ستون فقرات باشید.

پشتی صندلی خودرو , بهترین پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی صندلی , فروش صندلی طبی خودرو , پشتی صندلی اداری هوشمند , خرید پشتی صندلی توری , انواع پشتی طبی , پشتی طبی هوشمند

خرید بهترین پشتی طبی خودرو

2-1- مشکلات جدی برای عضلات و استخوان های ستون فقرات

حتما موقعی که بیشتر خسته می شوید دستانتان را روی میز گذاشته با بروی ان تکیه می زنید که این کار یعنی قوز کردن متوالی همراه با نبود تحرک بدنی می تواند باعث کاهش قدرت و حجم عضلات شده و آن ها را شل نماید. در صورت نشستن طولانی مدت بیشترین آسیب به عضلات شکم و تهیگاهی شما وارد خواهد شد اما ماهیچه ها تنها اندام هایی نیستند که در اثر داشتن سبک زندگی نشسته و کم تحرک آسیب می بینند.

مشکلات جدی برای تناسب اندام شما

یکی دیگر از عوارض نشستن طولانی مدت پشت میز ابتلا به پوکی استخوان است.اگر چه استخوان ها در حالت نشسته کار سختی برای تحمل وزن بدن ندارند اما با گذشت زمان قدرت و استحکام خود را از دست خواهند داد و بسیار شکننده تر و منفذدار تر خواهند شد. برای اینکه از این مشکلات رهایی پیدا کنید حتما هر روز به ورزش های روزانه بپردازید و حتما یادتان باشد راه و روش درست نشستن را یاد بگیرید و طوری با سیستم ستون فقرات رفتار کنید که در معرض کمترین فشار باشند تا با مشکلات جدی بیماری های ستون فقرات مواجه نشوید.

3-1- به وجود آمدن رگ های واریسی

اگر شما کارمند هستید اگر شما راننده هستید و جزو افرادی هستید که مدت زمان زیادی را در طول روز پشت میز می نشینند از جریان خون نامناسب و ناکافی در قسمت پایین تنه بدن خود رنج خواهند برد که به ایجاد رگ های واریسی منجر می شود. اگر چه هر دو جنس می توانند به بیماری رگ های واریسی مبتلا شوند اما این بیماری معمولاً بیشتر در زنان رخ می دهد. اگر چه واریسی شدن رگ ها معمولاً ارثی است اما نشستن طولانی مدت و بی تحرکی نیز در حالتی که پاهایتان را روی هم بیندازید سهم زیادی در ابتلا به این بیماری خواهد داشت. چنین حالتی از نشستن باعث فشار به دیواره رگ ها و بسته شدن آن ها و در ادامه انعقاد خون در بخش هایی از پا خواهد شد.

جریان خون ضعیف و نامناسب نیز به شدت خطرناک است زیرا می تواند به رسوب شدن در رگ ها منجر شود. این گرفتگی ها براحتی می تواند رگ های خونی حیاتی در قلب، ریه و حتی مغز را مسدود نماید که با سکته های قلبی و مغزی همراه خواهد بود. پس شما باید برای جلوگیری از این مشکلات به فکر راه چاره باشید و انتخاب این راه با خود شما ست. بهتر است کمی مطلاعه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

4-1- افزایش وزن و به دنبال آن چاقی مفرط

کم تحرکی و یکجا نشینی مهمترین دلیل برای افزایش وزن می باشد. افزایش وزن یکی از عواقب نشستن طولانی مدت و داشتن سبک زندگی کم تحرک است. وقتی که برای مدت طولانی در حالت نشسته به سر می برید، متابولیسم بدن کاهش یافته، کالری کمتری خواهید سوزاند و کالری های اضافه به صورت چربی ذخیره خواهد شد. به محض این که شخصی در حالت نشسته قرار می گیرد، فرآیند چربی سوزی در بدن ۹۰ درصد کاهش پیدا می کند، سطح انسولین کاهش یافته و فشار خون افزایش پیدا می کند.

در طول ۵۰ سال گذشته شغل ها طوری تغییر کرده اند که اکثراً باید پشت میز و در حالت نشسته انجام گیرند که به معنای کاهش زمان کالری سوزی است. اگر کار شما نیز طوری است که مدت زمان زیادی را در حالت نشسته به سر می برید باید بدانید که در حالت ایستاده ۳۵ درصد کالری بیشتری نسبت به حالت نشسته خواهید سوزاند. پس بهتر است حداقل زمانی را به برخاستن از میز کار اختصاص داده و پیاده روی کنید تا دچار چاقی وافزایش وزن نشوید.

5-1- ضعف در سیستم گوارشی

سلامتی اعضای بدن همگی در گرو هم بوده و آسیب به یکی از ارگان های بدن منجر به صدمه زدن به بقیه ارگان ها نیز خواهد شد. غده پانکراس مسئولیت تامین مقدار کافی انسولین برای تبدیل کردن کربوهیدرات به گلوکز را بر عهده دارد.با این وجود، سلول های ماهیچه های کم فعالیت به مقدار بسیار کمتری انسولین نیاز دارند در حالی که پانکراس روزانه در مقداری معین به تولید این هورمون حیاتی ادامه می دهد سبک زندگی کم تحرک می تواند به بیماری های گوارشی ناخوشایندی مانند یبوست و یا هموروئید منجر شود. پس فراموش نکنید نشستن های طولانی مدت باعث ضعف در عملکرد سیستم گوارشی شما خواهد شد.

6-1- مهمترین مشکل ناهنجاری های ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت می باشد.

نشستن های طولانی مدت حتما با تغییرات به مرور زمان در استایل ستون فقرات ایجاد خواهد نمود . بهتر است بدانید وقتی که در حالت نشسته قرار دارید این تغییر شکل و فشار به لگن خاصره و مهره های گردن منتقل می شود و بدین ترتیب فشار بر روی دیسک های گردن نیز افزایش می یابد.

بدین ترتیب فشارهای متغیر بر ستون فقرات می تواند به گیر افتادن مهره های گردن منجر شود که در ادامه کاهش جریان خون به مغز را در پی خواهد داشت. بدین ترتیب شخص دچار سردرد و تاری دید خواهد شد. ستون فقرات در واقع چهارچوبی برای نگهداری تمامی ارگان های داخلی بدن است. به همین دلیل بسیار مهم است که آن را صاف نگه داشته تا فشار دائمی زیادی روی آن قرار نداشته باشد.

خرید پشتی صندلی خودرو

یافته های محققان نشان می دهد که در بسیاری از کشورها هر نفر روزی ۱۴ ساعت را در حالت نشسته خواهد گذراند. بر اساس تحقیقات و به گفته برخی از کارشناسان این حوزه، نشستن یک حالت کاملاً غیرطبیعی برای بدن بوده و ساختار بدن انسان طوری تکامل یافته که با نشستن طولانی مدت سازگار نیست. ستون فقرات انسان در حالت طبیعی S شکل قرار بوده و برای این موضوع نیز یک دلیل خاص وجود دارد و آن هم این که در مقابل تغییر شکل مقاومت داشته باشد.

اما در حالت نشسته شکل ستون فقرات به حرف C شباهت بیشتری پیدا می کند. وقتی که شخصی قوز می کند، عضلات شکم ضعیف تر شده و بدون تمرینات بدنی منظم نمی توانند شکل طبیعی بدن را حفظ کنند. برای حل این مشکل حتما باید صندلی مناسب با استایل بدن خود را بخرید و از آن استفاده کنید.

اما چاره کار چیست

ما به شما 7+1 توصیه داریم اما اول از همه برویم سراغ هفت توصیه :

  1. سعی کنید در وقت ناهار خود کمی راه بروید و یا غذای خود را خارج از محیط کار تهیه و میل نمایید.
  2. به جای استفاده از آسانسور از راه پله ها استفاده کنید.
  3. کمتر از هر یک ساعت کار باید از جای خود بلند شده و کمی بدن خود را بکشید.
  4. اغلب سعی کنید هر روز مقداری پیاده روی کنید.
  5. وقتی که از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می کنید از نشستن خودداری نمایید.
  6. به جای تماس تلفنی برقرار کردن با همکاران خود بهتر است بلند شده و حضوراً به آن ها مراجعه کنید.
  7. سعی کنید در حالت ایستاده جلسات خود را اجرا کنید.

بهترین پشتی طبی ، انواع پشتی طبی , پشتی طبی هوشمند , خرید پشتی صندلی خودرو , فروش پشتی صندلی خودرو

اما توصیه اول و مهم این است که اگر نمیتوانید از کار خود دست بکشید اگر مجبور هستید روزانه برای زمان های طولانی مدت پشت میز بنشینید پس به فکر استفاده از صندلی مناسب باشید به فکر راه چاره باشید. شما می توانید با خرید پشتی صندلی که در بازار انواع پشتی صندلی طبی را داریم به سلامتی خود اهمیت بدهید. پس یادتان باشد حتما برای سلامتی ستون فقرات خود بهترین گزینه را انتخاب کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

2- نحوه انتخاب بهترین پشتی طبی متناسب با نوع کار و استایل اندام شما

برای انتخاب بهترین پشتی طبی در بین انواع پشتی صندلی و خرید پشتی صندلی متناسب با شغل و کاراریی که از آن خواهید داشت در مرحله باید به کیفیت پشتی صندلی دقت کنید حتما توجه کنید که یک نوع پشتی طبی یا پشتی صندلی انتخاب نمایید که موقع استفاده باعت ایجاد تعرق نگردد و حتما دقت نمایید که متناسب با ارگونومی ستون فقرات طراحی و ساخته شده باشد. البته پشتی های طبی ساخت ایران بهترین پشتی طبی می باشند که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کارایی مناسب می باشند. پس در انتخاب پشتی صندلی و خرید پشتی صندلی دقت لازم را بفرمایید.

پشتی صندلی اداری هوشمند , خرید پشتی صندلی توری , انواع پشتی طبی , پشتی طبی هوشمند , پشتی صندلی خودرو , بهترین پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی صندلی , فروش صندلی طبی خودرو

3- انتخاب بهترین پشتی صندلی از بین انواع پشتی صندلی

همانطور که قبلا اشاره کردیم برای خرید پشتی صندلی خودرو و یا میزکار انواع مختلفی از پشتی های طبی و صندلی ارائه و عرضه شده است مثلا در همین فروشگاه خرید جانبی چند نمونه را می توانید مشاهده کنید اما مهم این است که پشتی صندلی انتخاب شده متناسب با نیاز شما باشد و در جهت بر طرف کردن نیاز های شما طراحی و ساخته شده باشد. اگر کمی دقت کنید حتما پشتی طبی مناسب را خریداری خواهید نمود.

4- راهنمای خرید بهترین پشتی صندلی خودرو

برای خرید پشتی صندلی خودرو از فروشگاه جانبی به قیمت 40000 تومان می توانید بر روی خرید پشتی صندلی خودرو  کلیک کرده و سپس با مطالعه امکانات و ویژگی های آن اقدام به خرید بکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فایل، دانلود پروژه ، دانلود تحقیق ، دانلود نمونه سوال امتحانی ، دانلود پاورپوینت، دانلود مقاله، مرجع دانلود فایل درایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 1,560
  • بازدید کلی : 15,314